Прехвърляне към съдържание


Най-харесвано съдържание


#641 Искам да благодаря

Публикувано от Данаилов on 22.11.2007 - 14:14

Здравейте, току що свалихме програмата и започнахме да я разучаваме. Много сме доволни от това, което показа дотук. Тъй като нямаше такава тема реших да я направя аз и да Ви благодаря г-н Тодоров.
  • Анастасия Иванова харесва това


#2738 Искам да благодаря

Публикувано от Slaviani on 25.10.2017 - 04:45

След много търсене в нета, най-после май попаднах на това, което ми трябва. Чудесен интерфейс, много добре структурирана и разбираема програма. Започнах да я разучавам с лекота тъй като всичко е обяснено изчерпателно и с богат снимков материал. Производител съм на хлебни изделия и закуски и досега не бях срещала складова програма с разходни норми за произвежданите изделия. Могат да се поддържат няколко склада и обекта, да се правят ревизии и всякакви справки, които са ми важни. Пробвала съм разни други програми, но или са тежки и тромави или не предлагат формиране на произведено изделие по зададен разход на материали. И всичко намаля автоматично в склада. Има проследяемост на всичко. Благодаря  на целия екип за добре свършената работа! Надявам се да работим за в бъдеще. :) :) :)


  • Иван Тодоров харесва това


#2678 Искам да благодаря

Публикувано от Nina-K. on 24.11.2015 - 13:08

Здравейте!

Искам и аз да кажа едно огромно БЛАГОДАРЯ на Вас, г-н Тодоров, и на Вашият екип за прекрасно свършената работа. Използвам от няколко месеца Вашият продукт StoreHouse LITE и съм очарована от приятният интерфейс и лекотата, с която работя. Поздравявам Ви! Ако в бъдеще създадете продукт за ФРЗ и Личен състав, ще бъда от първите, които ще се абонират. 

С пожелания за все така спорна работа!

 

Нина Кършакова

"ЕЛМОНТ-Д.К."ЕООД

гр.Стара Загора


  • Иван Тодоров харесва това


#2623 Инвойс, валути....

Публикувано от fundamental on 16.04.2015 - 11:43

Здравейте,

 

поразгледах складовата ви програма, поздравления за работата Ви. 

Не видях обаче възможност за работа с валути, както и опция за пускане на международни фактури/инвойси.

Искам да попитам дали се предвижда такава опция и евентуално кога? 

 

Благодаря.


  • Стойчев харесва това


#2518 търсене на артикули

Публикувано от Galenkov on 15.05.2014 - 15:05

Здравейте! Имам следния проблем:

при търсене записвам: G603 (60х60х1.5) термо и изчезва всичко! Търси единствено когато пише само G603  или само термо????

 


  • arati харесва това


#2493 Искам да благодаря

Публикувано от toniko on 10.03.2014 - 17:50

 Едно голямо БЛАГОДАРЯ и от мен. Изтеглих си LITE версията и съм много очарован от лекотата и възможностите, който предлага. Желая Ви успехи във всяко ваше начинание!

 

Антон Костадинов-"Тексохарт"ЕООД

 

п.п Обещавам да не задавам повече тъпи въпроси във форума, а ще чета внимателно инструкциите-те са достатъчно подробно написани :D :D :D


  • Иван Тодоров харесва това


#2469 Работа със стоки на консигнация

Публикувано от Дюкян Меломан on 04.01.2014 - 02:15

Здравейте,

Тъй като в програмата липсва специализиран модул за работа със стоки на консигнация, трябва да се използват наличните функции - ето как:

1) когато фирмата предоставя стоки на консигнация, може да ползвате инструкциите тук
http://forums.itodor...на-консигнации/

2) когато фирмата приема стоки на консигнация, следният метод за отчитане може да се използва
- създава се фиктивен обект, в който се извършват доставките на стоки на консигнация
- от обектите, в които се извършват продажби, се извършват продажбите и на стоките, доставени във фиктивния обект за консигнации (трябва да е разрешена продажба без наличност). Така при продажба стоките на консигнация в тези обекти стават с отрицателна наличност.
- от обектите, в които са реализирани продажбите, може да се направи справка за продажбите, като се видят наличностите с отрицателен знак (стоките може да се групират за целта на отчета и чрез код в описанието)
- при отчитане на продажбите следва броят отчетени стоки да бъде прехвърлен от фиктивния обект към обекта, извършил продажбата. Така количеството консигнационни стоки в обекта, който продава, ще се занули, а във фиктивния обект може да се отбележи плащането към съответната доставка в модул приходи и разходи.

По този начин във всеки един момен ще може да се знае колко стока е продадена и неотчетена в даден обект и каква е бройката на приетите стоки, с които сте се задължили към консигнанта.

В допълнение, чрез създаване на още един фиктивен обект може и да давате на консигнация стоки, приети на консигнация - новият фиктивен обект е между обекта, който ще отчита продажбите на вашия консигнант и обектите, създадени за вашите консигнатори. Движението на стоките ще следва гореописания модел, занулявайки при отчет отрицателните наличности, създадени този път от прехвърлянето на стока от междинния фиктивен обект към обектите, създадени за вашите консигнатори.

 


  • Иван Тодоров харесва това


#2435 Как се въвеждат продажните цени на стоките

Публикувано от Иван Тодоров on 17.09.2013 - 12:29

В такъв случай, промяната на продажната цена по време на доставка става по следния начин:

 

1. Необходимо е да се намирате в модул "Доставки" (продполагаемо съставяйки нова складова разписка за доставка на стоки или редактирайки стар документ);

2. Извикайте списъка с артикулите (за целта натиснете бутона "F2 Стоки" или само F2 от клавиатурата), както правите обикновено, когато добавяте стока към документа.

3. Намерете стоката в списъка с останалите артикули и я маркирайте с мишката.

4. Натиснете бутона "F6 промяна" или само F6 от клавиатурата. Ще се покаже диалоговия прозорец за редакция на избраната стока. Направете желаната промяна в него и натиснете Enter за потвърждение на промените (или бутона "Съхрани" от екрана). След като промените по продажната цена (какво и всякакви други приложени промени) бъдат съхранени, с още едно натискане на клавиша Enter потвърждавате и добавянето на стоката към текущия документ.

 

В общи линии това е всичко, което се отнася до промяната на стоки по време на добавянето им към някаква операция (независимо каква).

 

Поздрави.

 

P.S. Що се отнася до актуализирането на всички 10000 артикули наведнъж, обърнете внимание и на написаното за актуализирането на цените от CSV файл, както и на възможността за импорт на салда от CSV файл в модул "Ревизии" (последното е функция на версия 2.6.13, която беше публикувана преди няколко дни).


  • Милена К харесва това


#2423 Искам да благодаря

Публикувано от Мая on 30.08.2013 - 16:41

Здравейте, казвам се Мая Белемезова! Искам да изкажа благодарност за бързата
Ви реакция и затова, че търсите решението на поставения към Вас въпрос!


  • Иван Тодоров харесва това


#2413 Дали при въвеждане на материалите е възможно да се посочи съвместимост със ст...

Публикувано от Иван Тодоров on 20.08.2013 - 20:28

В общи линии споненатата по-горе функционалност се изразява в следното:

- извиква се списъка с артикули;
- от него чрез функцията търсене по код или наименование, или пък чрез комбинация от филтриране по група и търсене по код/наименование се показват стоките, които представляват интерес.
- ако желаната стока не е налична (информация за наличността се показва за всяка стока в този списък), се натиска бутона F1 от клавиатурата или бутона за подобни стоки и на екрана се показват стоките, които са били предварително зададени като подобни/алтернативи на маркираната в списъка. В конкретния случай това могат да са не само подобни стоки, но и артикули, които по някакъв начин са свързани с тази стока. С други думи, ако разгледаме Вашия конкретен казус, това може да са различните видове вериги, шини и т.н. за избраната машина. Така или иначе, няма ограничения в приложението.

Разбира се, има и други варианти, които позволяват още по-голяма гъвкавост, като например комбинация от горната функция с филтриране по група.

Иначе самата информация за дължини, шини и модели винаги може да се въведе в наименованието на артикулите или в кода, за да се ориентирате по-лесно.

Поздрави.


  • Мая харесва това


#2412 Дали при въвеждане на материалите е възможно да се посочи съвместимост със ст...

Публикувано от Мая on 20.08.2013 - 19:54

Ако информацията за съвместимост я представим в табличен вид, т бии изглеждала така:

1-ва колона - резачка

2-ра колона - дължина на рязане

3-та колона - верига

4-та колона - шина

След това имаме 1 ред - модел MS 170/181 - във втората колона имаме три опции за избор на дължина 30см; 35см; 40 см; като срещу всяка опция имаме съответния артикулен номер на верига и артикулния номер на съответната шина.

Така ако на клиента Ф сме му продали тази реачка и той иска да закупи верига и шина за дължина на рязане 30см, веднага да направим проверка за артикулните номера на веригите и шините. 

Благодаря за бързата реакция!

 

ПП: Доста прецизен и същевременно удобен за работа софтуер!


  • Иван Тодоров харесва това


#2291 Искам да благодаря

Публикувано от Ивайло Ненчев on 06.06.2012 - 10:32

Здравейте!

Ползвам продукта от повече от 2 години и съм изключително доволен! Уникално лесен за работи и достатъчно функционален. Техническата поддръжка наистина е на ниво! Поздравления!

Ивайло Ненчев
  • Иван Тодоров харесва това


#2263 липсващ артикул при ревизия

Публикувано от Иван Тодоров on 14.04.2012 - 15:21

Здравейте,
ако сте сигурна, че артикулът, за който споменавате, е асоцииран с точно тази група (възможно е да е асоцииран не директно с нея, а с нейна подгрупа, която да сте пропуснали да изберете), проверете, дали не сте записали артикула като скрит. Скритите артикули не се появяват в инвентаризационните операции. Освен скритите артикули, в модул "Ревизии" не се появяват и артикулите, които са разходни норми на услуги (тъй като те не могат да имат наличност, но пък и няма как да ги видите в справката за наличностите - пак по същата причина).

Поздрави.
  • MMV харесва това


#2259 Искам да благодаря

Публикувано от rumen on 12.04.2012 - 10:30

Здравейте,
Споделям мненията на всички в тази тема. От 2 години работя с въпросния продукт и съм много доволен.
Благодарности на екипа също и за безрезервната отзивчивост.

Успешен ден !
Румен
  • Иван Тодоров харесва това


#2253 Искам да благодаря

Публикувано от MMV on 27.03.2012 - 13:22

Здравейте!
И аз искам да изкажа своите благодарности за програмата,която сте създали. Работя съвсем от скоро с нея, но според мен е страхотна. Честно казано, не съм очаквала толкова бързо да се отреагира при възникнали въпроси - понякога човек наистина няма време да търси всичко в инструкциите.

Благодаря
Поздрави
Милка Вълчева
  • Иван Тодоров харесва това


#2252 Цени с точност до хилядните

Публикувано от Иван Тодоров on 27.03.2012 - 11:47

Здравейте,
програмата има две настройки за точност на изчисленията - едната е за доставните цени и себестойността, а другата - за продажните цени. Поддържа се точност до 5-ия знак след десетичната запетая. Регулирането на двете настройки става поотделно от менюто "Настройки" - "Глобални настройки" - "Точност при изчислението на..." (ед. доставна цена и себестойност, или продажна цена). Обърнете внимание, че е желателно предварително да определите с каква точност желаете да работи програмата и след като я зададете веднъж, не е желателно да я променяте често или пък произволно. Това е по отношение на цените, а по отношение на количествата - винаги се работи с точност до 5-ия знак, като незначещите нули в края на стойностите се отрязват от показаната стойност.

Поздрави,
Иван Тодоров
  • MMV харесва това


#2250 Превръщане на заявка в доставка

Публикувано от Иван Тодоров on 27.03.2012 - 09:54

Здравейте,
трансформирането на Ваша заявка към доставчик - в доставка, се извършва в модул "Доставки". Влезте в модула и натиснете бутона "Нова операция". От контекстното меню, което ще се появи, изберете командата "Нова доставка към заявка". После от списъка със заявките маркирайте тази, която желаете да преобразувате и натиснете бутона за потвърждение - програмага ще попълни сама данните в документа. За Вас ще остане единствено да нанесете корекции там, където е необходимо (в т.ч. по цените или количествата) и да съхраните доставката.

По втория Ви въпрос - модул за входящи заявки от клиенти ще има в някоя от следващите версии на програмата, това вече е планирано за изпълнение. Към настоящия момент, в продажба можете да трансформирате автоматично документи, издадени от модулите "Оферти", "Производство" и, разбира се, проформа фактурите. С други думи, засега можете да отчитате постъпващите заявки от Ваши клиенти чрез, например, оферта.

Поздрави,
Иван Тодоров
  • paragraf-1 харесва това


#2194 Преминаване от Pentium3 към Core2 Duo

Публикувано от kr1100 on 04.09.2011 - 20:31

Предната седмица преминах от P3 1.4GHz на C2Duo E6320 / като цяло - нов процесор, ново дъно, нова видео карта, нови RAM , ово аудио, нова лан карта -смена на поколенията/ . Разминах с само с 1 Репер / малко бавен и пускан на няколко пъти. Като цяло всичко се запази работещо , дори складовата не поиска нова регистрация,
Само свалин нови ъпдейти на Уиндоса ,на антивирусната
Благодаря за програмата
  • Иван Тодоров харесва това


#2162 Отпечатване на фактура и копие на 1 лист

Публикувано от kr1100 on 08.07.2011 - 14:31

Здравейте!
По спомени този въпрос е поставян и друг път.
Предложение за възможност за отпечатване на 1 лист на ф-ра и копие при малък брой позиции стока /до 3-4-5 позиции/ с цел икономия на хартия. И сега го правя , но за копието подавам ръчно листа/Canon MF 4150;LBP 2900/, което бави .
  • toniko харесва това