Jump to content

kamea

Препоръчани публикации

Здравейте. Планувате ли възможността за работа със серийни номера? Също така и разпечатване на гаранционна карта автоматично към продажба. Ще бъде много удобно ако има възможност при продажба да се използва серийния номер на продукта (примерно с баркод четец). Ако планувате работа със серийни номера, моля Ви направете възможност за търсене и проследяване по сериен номер - кога и от кой доставчик е закупен, с какъв гаранционен срок, на кой клиент е продаден и т.н... . В модула Гаранционни карти има следното несъответствие: когато издавам гаранционна карта с повече от един продукт и с различен гаранционен срок - в полето срещу всеки продукт гаранционният срок е правилен, но до името на клиента има още един гар. срок, който не трябва да е там.
Link to comment
  • Администратор

Здравейте,

да, поддръжката на серийни номера и партиди е планирана и в бъдеще ще бъде добавена в програмата. Разбира се, ще се осигури пълна проследяемост на артикулите по този параметър. Що се отнася до автоматичното съставяне на гаранционна карта към продажба, това е възможно и сега - от модул "Гаранционни карти". Модул "Продажби" обаче няма да отпечатва гаранционните карти - не това е неговото предназначение, но евентуално може да се добави възможност за автоматично създаване на картата веднага след съхраняване на продажбата и автоматичен преход към създадения документ. Възможност за проследяване на гаранционната карта, в която е включен артикул с определен сериен номер има и в момента.

 

Що се отнася до споменатия надпис с гаранционния срок в горния десен ъгъл на гаранционната карта, то това не е несъответствие, а е направено с цел - там се изписва общата гаранция, която ще важи за целия документ и по-специално за онези артикули, за които не е предвиден различен гаранционен срок. За другите пък гаранционният срок се посочва на съотвения ред в документа. Разбира се, би могло да се помисли за вариант, при който този надпис няма да се показва, например при задаване на стойност "0" за срок на гаранцията в документа.

 

Поздрави.

Link to comment

Здравейте,

 

и аз се интересувам от серийните номера.

Тъй като възнамерявам в скоро време да закупя програмата и да се захвана с въвеждане на стари данни:

имах идея да въвеждам серийния номер на стоката в полето за код, но ако към следваща актуализация се добави нова клетка, специално за сериен номер, ще е възможна ли последваща корекция на кода на стоката и на серийния номер?

Бихте ли се обвързали с някакъв срок за това - дали ще стане скоро?

 

Може би не е тук мястото, точно за този въпрос, но ще се възползвам да попитам и друго: искам да закупя StoreHouse PRO за 2 компютъра. Същите няма да работят в мрежа, какви са вариантите за прехвърляне на базата данни (и тя само една ли може да бъде)?

Link to comment
  • Администратор

Здравейте,

не мога да се ангажирам с конкретен срок за добавяне на тази функционалност в програмата, но със сигурност мога да кажа, че тя няма да се добави в рамките на текущия и следващия месец, т.е. това на практика изключва следващата версия на продукта. Иначе вариантът, който сте споменали може да се реализира, а изчерпаните партиди да се скриват, за да не набъбва списъка с артикулите (в тази връзка в следващата версия на програмата ще се добави опция за автоматично скриване на стоките с нулеви наличности).

 

Що се отнася до работата на две или повече работни места, които не са свързани в локална мрежа, в момента работя по версия на програмата, която ще позволи работа в реално време по Интернет чрез един централен сървър. Към момента програмата позволява синхронизация да се осъществява чрез генериране на експортен файл от модул "Прехвърляне", чрез който могат да се автоматизира до голяма степен синхронизацията на номенклатурите на артикулите и техните цени при работа с няколко обекта, както и да се отразява по-лесно движението на количества между обектите. Програмата разполага и с възможност за импорт/експорт на данни в CSV файлов формат, така че за определени видове синхронизиране на работата това също е вариант. Разбира се, тъй като програмата поддържа работа с неограничен брой бази данни, както и с практически неограничен брой виртуални обекти, винаги остава възможността за размяна на архиви на базата данни между обектите, като по този начин може да се контролира тяхното състояние към момента на изготвянето на архива. Ако става дума за контрол на състоянието на складовете, тук удобен вариант би била и възможността за експорт в HTML формат, който е подходящ за бърз преглед на таблични данни.

 

Поздрави.

Link to comment

Много благодаря за бързия отговор.

 

Сега още един въпрос :) :

Разгледах набързо и програмката InCash - има ли някаква възможност за прехвърляне на информация между нея и програмата за склада? Примерно всички доставки на стоки да се прехвърлят в опр.група разходи, съответно и всички приходи от продажба, да се прехвърлят като приходи. Идеята ми е да следя по този начин касовата наличност във фирмата, като не ми се налага да набирам едни и същи приходи и разходи по два пъти.

Link to comment
  • Администратор

Здравейте,

в StoreHouse PRO има отделен модул "Приходи и разходи", който е предвиден специално за тази цел. Всяка приходна или разходна операция се отчита автоматично в него (това означава доставките и продажбите). Разбира се, модулът допуска и ръчното въвеждане на приходни или разходни операции. Единствените съществени разлики между този модул и продукта InCash се изразяват в това, че при InCash има категоризиране на операциите по групи, докато в StoreHouse PRO са по контрагенти (подготвя се обаче и възможност за асоцииране на операциите с избрани групи, които ще са отделни от номенклатурата на групите на артикулите, но ще са структурирани по аналогичен начин), както и възможността за работа с различни валути, но тук отново е редно да добавя, че скоро и в StoreHouse PRO ще е възможно да се работи с валути, които са различни от лева. Разбира се, за разделянето на операциите на приходни и разходни, типа на плащането (касово или банково) и т.н. се грижи програмата, така че не необходимо да се отделят в нарочна група, за да се извлекат необходимите данни.

И за да отговоря на конкретния въпрос, не, между двете програми няма изградена интеграция засега, именно поради принципното сходство на модул "Приходи и разходи" в складовата програма и продукта InCash.

 

Поздрави.

 

P.S. Можете да прочетете повече на въпросния модул на този адрес, а също и да видите видеодемонстрация на модул като чукнете тук.

Link to comment
Гост
Дискусията е затворена. Вече не може да се отговаря в нея.
×
×
  • Create New...