Jump to content

Въпрос за работа с програмата в чужбина


detabg

Препоръчани публикации

Здравейте,

Имам няколко въпроса по програмата които бих желал да си разесня.

Свалих Lite версията и ми хареса като начин на работа, но малко се затрудних с намиране на отговор на два основни за мен неща, които са ми нужни/

 

Откривам обект в България ( магазин-склад) , който ще има инсталирана програмата .

Бих желал да я използвам дистанционно от още два компютъра , от които единият е в чужбина.

Възможно ли е това в реално време, като се използват да кажем две потребителски имена за вход и ако ДА

колко би струвало и как може да се постигне?

 

Благодаря ви много

Link to comment
  • Администратор

Здравейте,

благодаря Ви за проявения интерес към продукта!

 

За съжаление в момента програмата не поддържа работа по Интернет. StoreHouse PRO е проектирана за работа на самостоятелни работни места или в локална мрежа. В момента се работи и по разновидност на продукта, предназначена специално за работа в Интернет, но засега този проект не е завършен.

 

Иначе, едновременна работа от две или повече работни места от няколко потребители е напълно възможна, но при условие, че компютрите са свързани в локална мрежа.

 

Какъв е типът работа, за който ще се използва отдалечения достъп (от чужбина) до базата данни? За въвеждане на операции или само за справки?

 

Поздрави.

Link to comment

Здравейте,

Благодаря ви за бързият отговор.

Перфектният варият за мен е да мога както да влизам в базата данни за да контролирам дневните движения на бизнеса (справки),

така и ако е нужно да добавям нови стоки, без извършване на директни продажби.

 

Като основното и най-важното са справките.

 

Благодаря

Link to comment
  • Администратор

Здравейте,

що се отнася до извършването на справки, това може лесно да се организира под формата на ръчно или автоматично изпращане на архив на базата данни до изнесеното в чужбина работно място. Архивите на StoreHouse PRO представляват пълно компресирано копие на базата данни, т.е. те съдържат абсолютно всички данни.

 

Относно въвеждането на стоки, това също е решимо - достатъчно е да създадете артикулите в локалната си база данни и да ги експортирате (само новодобавените) в CSV файл, който да изпратите на колегите си в България. Импортът от този файл е въпрос на няколко кликвания с мишката и не би трябвало да отнеме много време. Има и друг вариант за импортирането им - чрез генериране на експортно-импортен файл от модул "Прехвърляне", но той има малко по-различно предназначение, затова бих препоръчал първия вариант.

 

За да добиете представа как е реализирана функцията за импорт от CSV файлове, можете да прегледате този видеоматериал. От него можете да пропуснете първата част, която касае ръчното създаване на такива файлове, тъй като в програмата те се генерират автоматично.

 

http://www.elizia.com/flashtutorials/csvimport/csvimport.swf

кликнете тук за по-голям размер на презентацията

 

Разбира се, ако имате изградена VPN връзка към някое от работните места в България, винаги можете да използвате и функцията за отдалечен достъп към Windows, т.нар. "Remote Desktop", но това вече попада извън функциите на самата програма и изисква намеса на специалист по мрежи, който щеше да е необходимо да реализира VPN връзка дори и в случай, че се поддържаше директна работа по Интернет.

 

Поздрави.

Link to comment

Присъедини се към разговора

Можеш да публикуваш сега, а да се регистрираш после. Ако имаш акаунт, Влез сега за да публикуваш със своя профил.
Забележка: Преди да се покаже, публикацията ще бъде прегледана от модератор.

Гост
Отговорѝ в тази дискусия...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...