Прехвърляне към съдържание



Най-харесвано съдържание


#641 Искам да благодаря

Публикувано от Данаилов on 22.11.2007 - 14:14

Здравейте, току що свалихме програмата и започнахме да я разучаваме. Много сме доволни от това, което показа дотук. Тъй като нямаше такава тема реших да я направя аз и да Ви благодаря г-н Тодоров.
  • Анастасия Иванова харесва това


#2788 Относно Версия 2.7

Публикувано от Елизия Софтуер on 30.11.2018 - 20:37

Здравейте,

да, директорията по подразбиране за съхранение на данните вече е друга. Ще цитирам написаното в анонса към тази версия:

 

 

Важно за потребителите на по-стари версии на програмата: Стандартният път към базата данни е променен. Предишните версии на програмата съхраняваха данните си в папката, в която е инсталиран продуктът (това обикновено е папката C:\Program Files (x86)). Считано от тази версия базата данни вече ще се съхранява по подразбиране в папката "C:\ProgramData\StoreHouse" (за потребители на Windows 10/8.x/7/Vista) или "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\StoreHouse" (за потребители на Windows XP), освен ако потребителят не е определил собствен път за съхранението й. При стартиране на програмата, ако потребителят няма необходимите права за четене и запис на данни в инсталационната папка, но програмата открие в нея съществуваща база данни, StoreHouse автоматично ще изпълни процедура по преместване на базата данни в новото й стандартно местоположение (освен в случаите, при които базата се намира в път, определен от потребителя). Процедурата е напълно автоматизирана и не изисква действия от страна на потребителя.

 

Инструкциите за ползване от флашка са все още актуални в по-голямата си част, но скоро ще бъдат актуализирани, за да отразяват някои особености на новата версия, като най-важната е, че в папката C:\ProgramData\StoreHouse\ не трябва да съществува база данни на StoreHouse PRO, ако ще ползвате програмата в Portable режим на този компютър. В противен случай програмата ще зареди нея, вместо базата данни в папката с изпълнимия файл.

 

Поздрави,

Иван Тодоров


  • reg48 харесва това


#2784 Относно Версия 2.7

Публикувано от Александър on 30.11.2018 - 10:18

Здравейте, искам и аз да изкажа впечатленията си от новата версия. Страхотна визия и значителни промени. Радвам се, че работите с цел усъвършенстване на програмата и улеснение на потребителите. Промяната с бързото визуализиране на издадените документи с десен бутон е чудесно улеснение и пестене на време. Като ваш клиент мога да Ви дам едно предложение ако е възможно, разбира се. Става въпрос за модул "Прехвърляне", при зареждане на вече направени трансфери в прозореца да се показва и "Основание за прехвърляне". Това би било голямо улеснение при търсенето на даден трансфер, примерно по коя фактура е направен. Благодаря Ви за чудесната версия. Поздрави и успех!!!


  • Елизия Софтуер харесва това


#2782 Относно Версия 2.7

Публикувано от flex on 29.11.2018 - 14:06

Искам да изкажа ОГРОМНА БЛАГОДАРНОСТ!

 

Изключително полезни промени, някой от които бяхме дискутирали без никакъв ангажимент преди няколко месеца. Не съм си и представяла, че ще бъдат взети под внимание. Нямам думи. Това е огромна по обем работа, която сте извършили. Изключително благодаря.

 

Хубав ден, благодаря, че направихте моя прекрасен.


  • Елизия Софтуер харесва това


#2771 Проблем със сбъркан булстат

Публикувано от Елизия Софтуер on 06.11.2018 - 20:40

Здравейте,

по принцип корекцията, която сте направили в "Номенклатури" - "Данни на фирмата" ще важи само за документите, които са издадени след като тя е направена.

 

Има обаче начин промяната да се направи бързо и наведнъж за всички вече издадени документи. Моля, свържете се с мен по телефона между 08:30 и 16:00 и аз ще Ви окажа необходимото съдействие чрез инструмента за дистанционна поддръжка.

 

Поздрави.


  • igeorgiev12345 харесва това


#2738 Искам да благодаря

Публикувано от Slaviani on 25.10.2017 - 04:45

След много търсене в нета, най-после май попаднах на това, което ми трябва. Чудесен интерфейс, много добре структурирана и разбираема програма. Започнах да я разучавам с лекота тъй като всичко е обяснено изчерпателно и с богат снимков материал. Производител съм на хлебни изделия и закуски и досега не бях срещала складова програма с разходни норми за произвежданите изделия. Могат да се поддържат няколко склада и обекта, да се правят ревизии и всякакви справки, които са ми важни. Пробвала съм разни други програми, но или са тежки и тромави или не предлагат формиране на произведено изделие по зададен разход на материали. И всичко намаля автоматично в склада. Има проследяемост на всичко. Благодаря  на целия екип за добре свършената работа! Надявам се да работим за в бъдеще. :) :) :)


  • Елизия Софтуер харесва това


#2623 Инвойс, валути....

Публикувано от fundamental on 16.04.2015 - 11:43

Здравейте,

 

поразгледах складовата ви програма, поздравления за работата Ви. 

Не видях обаче възможност за работа с валути, както и опция за пускане на международни фактури/инвойси.

Искам да попитам дали се предвижда такава опция и евентуално кога? 

 

Благодаря.


  • Стойчев харесва това


#2518 търсене на артикули

Публикувано от Galenkov on 15.05.2014 - 15:05

Здравейте! Имам следния проблем:

при търсене записвам: G603 (60х60х1.5) термо и изчезва всичко! Търси единствено когато пише само G603  или само термо????

 


  • arati харесва това


#2493 Искам да благодаря

Публикувано от toniko on 10.03.2014 - 17:50

 Едно голямо БЛАГОДАРЯ и от мен. Изтеглих си LITE версията и съм много очарован от лекотата и възможностите, който предлага. Желая Ви успехи във всяко ваше начинание!

 

Антон Костадинов-"Тексохарт"ЕООД

 

п.п Обещавам да не задавам повече тъпи въпроси във форума, а ще чета внимателно инструкциите-те са достатъчно подробно написани :D :D :D


  • Елизия Софтуер харесва това


#2469 Работа със стоки на консигнация

Публикувано от Дюкян Меломан on 04.01.2014 - 02:15

Здравейте,

Тъй като в програмата липсва специализиран модул за работа със стоки на консигнация, трябва да се използват наличните функции - ето как:

1) когато фирмата предоставя стоки на консигнация, може да ползвате инструкциите тук
http://forums.itodor...на-консигнации/

2) когато фирмата приема стоки на консигнация, следният метод за отчитане може да се използва
- създава се фиктивен обект, в който се извършват доставките на стоки на консигнация
- от обектите, в които се извършват продажби, се извършват продажбите и на стоките, доставени във фиктивния обект за консигнации (трябва да е разрешена продажба без наличност). Така при продажба стоките на консигнация в тези обекти стават с отрицателна наличност.
- от обектите, в които са реализирани продажбите, може да се направи справка за продажбите, като се видят наличностите с отрицателен знак (стоките може да се групират за целта на отчета и чрез код в описанието)
- при отчитане на продажбите следва броят отчетени стоки да бъде прехвърлен от фиктивния обект към обекта, извършил продажбата. Така количеството консигнационни стоки в обекта, който продава, ще се занули, а във фиктивния обект може да се отбележи плащането към съответната доставка в модул приходи и разходи.

По този начин във всеки един момен ще може да се знае колко стока е продадена и неотчетена в даден обект и каква е бройката на приетите стоки, с които сте се задължили към консигнанта.

В допълнение, чрез създаване на още един фиктивен обект може и да давате на консигнация стоки, приети на консигнация - новият фиктивен обект е между обекта, който ще отчита продажбите на вашия консигнант и обектите, създадени за вашите консигнатори. Движението на стоките ще следва гореописания модел, занулявайки при отчет отрицателните наличности, създадени този път от прехвърлянето на стока от междинния фиктивен обект към обектите, създадени за вашите консигнатори.

 


  • Елизия Софтуер харесва това


#2423 Искам да благодаря

Публикувано от Мая on 30.08.2013 - 16:41

Здравейте, казвам се Мая Белемезова! Искам да изкажа благодарност за бързата
Ви реакция и затова, че търсите решението на поставения към Вас въпрос!


  • Елизия Софтуер харесва това


#2413 Дали при въвеждане на материалите е възможно да се посочи съвместимост със ст...

Публикувано от Елизия Софтуер on 20.08.2013 - 20:28

В общи линии споненатата по-горе функционалност се изразява в следното:

- извиква се списъка с артикули;
- от него чрез функцията търсене по код или наименование, или пък чрез комбинация от филтриране по група и търсене по код/наименование се показват стоките, които представляват интерес.
- ако желаната стока не е налична (информация за наличността се показва за всяка стока в този списък), се натиска бутона F1 от клавиатурата или бутона за подобни стоки и на екрана се показват стоките, които са били предварително зададени като подобни/алтернативи на маркираната в списъка. В конкретния случай това могат да са не само подобни стоки, но и артикули, които по някакъв начин са свързани с тази стока. С други думи, ако разгледаме Вашия конкретен казус, това може да са различните видове вериги, шини и т.н. за избраната машина. Така или иначе, няма ограничения в приложението.

Разбира се, има и други варианти, които позволяват още по-голяма гъвкавост, като например комбинация от горната функция с филтриране по група.

Иначе самата информация за дължини, шини и модели винаги може да се въведе в наименованието на артикулите или в кода, за да се ориентирате по-лесно.

Поздрави.


  • Мая харесва това


#2412 Дали при въвеждане на материалите е възможно да се посочи съвместимост със ст...

Публикувано от Мая on 20.08.2013 - 19:54

Ако информацията за съвместимост я представим в табличен вид, т бии изглеждала така:

1-ва колона - резачка

2-ра колона - дължина на рязане

3-та колона - верига

4-та колона - шина

След това имаме 1 ред - модел MS 170/181 - във втората колона имаме три опции за избор на дължина 30см; 35см; 40 см; като срещу всяка опция имаме съответния артикулен номер на верига и артикулния номер на съответната шина.

Така ако на клиента Ф сме му продали тази реачка и той иска да закупи верига и шина за дължина на рязане 30см, веднага да направим проверка за артикулните номера на веригите и шините. 

Благодаря за бързата реакция!

 

ПП: Доста прецизен и същевременно удобен за работа софтуер!


  • Елизия Софтуер харесва това


#2291 Искам да благодаря

Публикувано от Ивайло Ненчев on 06.06.2012 - 10:32

Здравейте!

Ползвам продукта от повече от 2 години и съм изключително доволен! Уникално лесен за работи и достатъчно функционален. Техническата поддръжка наистина е на ниво! Поздравления!

Ивайло Ненчев
  • Елизия Софтуер харесва това


#2263 липсващ артикул при ревизия

Публикувано от Елизия Софтуер on 14.04.2012 - 15:21

Здравейте,
ако сте сигурна, че артикулът, за който споменавате, е асоцииран с точно тази група (възможно е да е асоцииран не директно с нея, а с нейна подгрупа, която да сте пропуснали да изберете), проверете, дали не сте записали артикула като скрит. Скритите артикули не се появяват в инвентаризационните операции. Освен скритите артикули, в модул "Ревизии" не се появяват и артикулите, които са разходни норми на услуги (тъй като те не могат да имат наличност, но пък и няма как да ги видите в справката за наличностите - пак по същата причина).

Поздрави.
  • MMV харесва това


#2259 Искам да благодаря

Публикувано от rumen on 12.04.2012 - 10:30

Здравейте,
Споделям мненията на всички в тази тема. От 2 години работя с въпросния продукт и съм много доволен.
Благодарности на екипа също и за безрезервната отзивчивост.

Успешен ден !
Румен
  • Елизия Софтуер харесва това


#2253 Искам да благодаря

Публикувано от MMV on 27.03.2012 - 13:22

Здравейте!
И аз искам да изкажа своите благодарности за програмата,която сте създали. Работя съвсем от скоро с нея, но според мен е страхотна. Честно казано, не съм очаквала толкова бързо да се отреагира при възникнали въпроси - понякога човек наистина няма време да търси всичко в инструкциите.

Благодаря
Поздрави
Милка Вълчева
  • Елизия Софтуер харесва това


#2252 Цени с точност до хилядните

Публикувано от Елизия Софтуер on 27.03.2012 - 11:47

Здравейте,
програмата има две настройки за точност на изчисленията - едната е за доставните цени и себестойността, а другата - за продажните цени. Поддържа се точност до 5-ия знак след десетичната запетая. Регулирането на двете настройки става поотделно от менюто "Настройки" - "Глобални настройки" - "Точност при изчислението на..." (ед. доставна цена и себестойност, или продажна цена). Обърнете внимание, че е желателно предварително да определите с каква точност желаете да работи програмата и след като я зададете веднъж, не е желателно да я променяте често или пък произволно. Това е по отношение на цените, а по отношение на количествата - винаги се работи с точност до 5-ия знак, като незначещите нули в края на стойностите се отрязват от показаната стойност.

Поздрави,
Иван Тодоров
  • MMV харесва това


#2194 Преминаване от Pentium3 към Core2 Duo

Публикувано от kr1100 on 04.09.2011 - 20:31

Предната седмица преминах от P3 1.4GHz на C2Duo E6320 / като цяло - нов процесор, ново дъно, нова видео карта, нови RAM , ово аудио, нова лан карта -смена на поколенията/ . Разминах с само с 1 Репер / малко бавен и пускан на няколко пъти. Като цяло всичко се запази работещо , дори складовата не поиска нова регистрация,
Само свалин нови ъпдейти на Уиндоса ,на антивирусната
Благодаря за програмата
  • Елизия Софтуер харесва това


#2162 Отпечатване на фактура и копие на 1 лист

Публикувано от kr1100 on 08.07.2011 - 14:31

Здравейте!
По спомени този въпрос е поставян и друг път.
Предложение за възможност за отпечатване на 1 лист на ф-ра и копие при малък брой позиции стока /до 3-4-5 позиции/ с цел икономия на хартия. И сега го правя , но за копието подавам ръчно листа/Canon MF 4150;LBP 2900/, което бави .
  • toniko харесва това