Администратор Елизия Софтуер Публикувано Март 12, 2003 в 12:59 Администратор Share Публикувано Март 12, 2003 в 12:59 В случай, че използвате версия на програмата, която е по-стара от версия 10, възможно е в някои части на продукта вместо надписи на кирилица, да виждате "йероглифи". Актуализирайте версията на софтуера и проблемът ще бъде решен. Ако обаче по някаква причина не желаете да преминете към актуалната версия на StoreHouse, изпълнете дословно следната процедура, след което задължително рестартирайте компютъра: Натиснете Win+R (или чукнете с десния бутон на мишката върху старт бутона с логото на Windows и изберете командата Run); В текстовото поле напишете INTL.CPL и натиснете ОК - ще се зареди диалога с регионални настройки; Чукнете върху страницата "Administrative"; Натиснете бутона "Change system locale..."; От падащия списък изберете Bulgarian (Bulgaria) и натиснете ОК; Пред опцията "Beta: Use Unicode UTF-8..." не трябва да има отметка. Ако има, премахнете я. Рестартирайте компютъра. Ако дори и след изпълнението на стъпките и рестартиране на компютъра срещате затруднения с визуализирането на кирилицата, свържете се с нас за допълнително съдействие. ❗Във версии 9.х на StoreHouse тези корекции на настройките на Windows, когато изобщо има нужда от тях, се извършват автоматично по време на инсталацията на програмата, но за да влезе в сила промяната, компютърът трябва да се рестартира. Ако сте пропуснали да направите това, програмата ще Ви подсеща при всяко свое зареждане. StoreHouse PRO - складов софтуер, производство и фактуриране с безплатна LITE версия Link to comment
Препоръчани публикации