Jump to content

При проблеми с надписите на кирилица в програмата


Елизия Софтуер

Препоръчани публикации

  • Администратор

В случай, че след инсталиране на програмата вместо надписи на кирилица в някои части на програмата виждате "йероглифи", изпълнете дословно следната процедура, след което задължително рестартирайте компютъра:

  • Натиснете Win+R (или чукнете с десния бутон на мишката върху старт бутона с логото на Windows и изберете командата Run);
  • В текстовото поле напишете INTL.CPL и натиснете ОК - ще се зареди диалога с регионални настройки;
  • Чукнете върху страницата "Administrative";
  • Натиснете бутона "Change system locale...";
  • От падащия списък изберете Bulgarian (Bulgaria) и натиснете ОК;
  • Рестартирайте компютъра.
     

step1_w10.jpg step2_w10.jpg step3_w10.jpg


Ако дори и след изпълнението на стъпките и рестартиране на компютъра срещате затруднения с визуализирането на кирилицата, свържете се с нас за допълнително съдействие.

💡 От версия 9.0 нагоре корекцията, ако има нужда от нея, се извършва автоматично по време на инсталацията на програмата, но за да влезе в сила промяната, компютърът трябва да се рестартира. Ако сте пропуснали да направите това, програмата ще Ви подсеща при всяко свое зареждане.

Link to comment
Гост
Дискусията е затворена. Вече не може да се отговаря в нея.
  • Подобно съдържание

    • От pepi_87
      Как мога да си оголемя шривта на отпечатване на заявките, че е с много малък шрифт. Благодаря предварително.
    • От kr1100
      Здравейте !
      Има ли възможност в следваща версия да се добави по едър,плътен шрифт на наименованието, наличността, цените на самите налични стоки ? Или , ако има възможност само с пач към наличната програма.
       
      Когато не съм в офиса друг фактурира и има затруднения.
      Благодаря.
×
×
  • Create New...