Jump to content

При проблеми с надписите на кирилица в програмата


Елизия Софтуер

Препоръчани публикации

  • Администратор

В случай, че използвате версия на програмата, която е по-стара от версия 10, възможно е в някои части на продукта вместо надписи на кирилица, да виждате "йероглифи". Актуализирайте версията на софтуера и проблемът ще бъде решен. Ако обаче по някаква причина не желаете да преминете към актуалната версия на StoreHouse, изпълнете дословно следната процедура, след което задължително рестартирайте компютъра:

  • Натиснете Win+R (или чукнете с десния бутон на мишката върху старт бутона с логото на Windows и изберете командата Run);
  • В текстовото поле напишете INTL.CPL и натиснете ОК - ще се зареди диалога с регионални настройки;
  • Чукнете върху страницата "Administrative";
  • Натиснете бутона "Change system locale...";
  • От падащия списък изберете Bulgarian (Bulgaria) и натиснете ОК;
  • Пред опцията "Beta: Use Unicode UTF-8..." не трябва да има отметка. Ако има, премахнете я.
  • Рестартирайте компютъра.
     

step1_w10.jpg step2_w10.jpg step3_w10.jpg


Ако дори и след изпълнението на стъпките и рестартиране на компютъра срещате затруднения с визуализирането на кирилицата, свържете се с нас за допълнително съдействие.

Във версии 9.х на StoreHouse тези корекции на настройките на Windows, когато изобщо има нужда от тях, се извършват автоматично по време на инсталацията на програмата, но за да влезе в сила промяната, компютърът трябва да се рестартира. Ако сте пропуснали да направите това, програмата ще Ви подсеща при всяко свое зареждане.

Link to comment
Гост
Дискусията е затворена. Вече не може да се отговаря в нея.
×
×
  • Create New...