mishoci Публикувано Януари 22, 2010 в 16:20 Share Публикувано Януари 22, 2010 в 16:20 Здравейте г-н Тодоров!Досега съм работила с Storehouse LITE, където не мога да създавам други складове.Предварително искам да се извиня за дългото обяснение, което ще направя, т.к. желая да поръчам PRO версията за работа с три работни места и искам да съм сигурна че ще мога да си върша работа.Имаме три магазина в различни градове и всеки ден ги зареждаме със стока.всяка вечер те отчитат продажбите си.как ще мога да обменям файлове с информация ( от централен склад-магазин със стокова разписка ще излиза стоката, но не знам вечер как ще импортвам данни само за дневните им продажби, за да съм в течение какви наличности са им останали)Трябва ли да се създадат различни бази данни или има по-просто решение. Цитирай Link to comment
Администратор Елизия Софтуер Публикувано Януари 22, 2010 в 16:35 Администратор Share Публикувано Януари 22, 2010 в 16:35 Здравейте,програмата поддържа работа върху обща база данни само в локална мрежа. Подготвя се вариант на продукта (отделно от PRO версията), който ще позволи и работа по Интернет, но той не е завършен. В настоящия случай обектите, които се създават в базата данни са виртуални, т.е. не е възможно колегите Ви от други градове да използват Вашата база, нито пък Вие да синхронизирате техните данни с Вашите (освен при отразяване на трансфер между обектите чрез генериране на експортен файл, което е възможно в PRO версията). Тъй като обаче програмата поддържа и работа с повече от една база данни, не би било проблем да Ви изпращат периодично архив, създаден от програмата, от който Вие да възстановявате в отделни бази за всеки от обектите и така да осъществявате контрол. Това ще Ви даде съвсем точен поглед върху тяхното състояние, с единственото неудобство, че данните ще са в три бази данни, между които ще трябва да превключвате, вместо в три обекта на една база данни. Поздрави. Цитирай StoreHouse PRO - складов софтуер, производство и фактуриране с безплатна LITE версия Link to comment
mishoci Публикувано Януари 22, 2010 в 21:55 Автор Share Публикувано Януари 22, 2010 в 21:55 а къде мога да прочета подробно как се създават различни бази данни? Цитирай Link to comment
Администратор Елизия Софтуер Публикувано Януари 22, 2010 в 22:13 Администратор Share Публикувано Януари 22, 2010 в 22:13 За повече подробности можете да прочетете частта от ръководството за работа с продукта, която е озаглавена като "Конфигурация на StoreHouse PRO за работа в локална мрежа". Процедурата е почти идентична както при задаване на източник на данни от споделен мрежов ресурс, с тази разлика, че в случая директориите се намират на локалната машина и първоначално се създават от потребителя като празни папки (в които програмата ще създаде по-късно бази данни). Процедурата се изпълнява еднократно за всяка отделна база данни, а в последствие потребителят само превключва между вече добавените бази. Имайте предвид обаче, че в LITE версията тази функционалност не е достъпна. В конкретния случай, за да направя паралел между Вашето първоначално запитване и тази функционалст на програмата ще спомена, че когато получите архив от някой от Вашите обекти е необходимо просто да активирате базата данни, в която сте определили, че ще се съхраняват данните на този обект и да изпълните процедурата по възстановяване от архивното копие. Тогава програмата ще презапише данните в тази база с данните, които последно сте получили от обекта и като резултат ще имате съвсем точна информация за състоянието на обекта. Поздрави. Цитирай StoreHouse PRO - складов софтуер, производство и фактуриране с безплатна LITE версия Link to comment
sanista Публикувано Януари 23, 2010 в 06:25 Share Публикувано Януари 23, 2010 в 06:25 (edited) Здравейте!Аз имах същият проблем, тъй-като отворихме обект в София, а централния склад и офис се намират във Варна. Намерихме следното решение:В PRO-версията във Варна си създадохме обект "София". В София използват безплатната версия и изпращат, по мейла (веднага след осъществяване на продажбата), в PDF формат стоковите си разписки и фактури, като фактурите там започват с № 0010000001. Във Варна ръчно се въвеждат продажбите им в обект "София". Трансфера на стоки и материали става през модул "Прехвърляне", където се осъществява вътрешно движение между различните обекти и складове на фирмата. Така винаги знам какви са продажбите и наличностите в обекта минути след продажбата и работя с една база данни!Надявам се да съм Ви бил полезен. Редактирано на Януари 23, 2010 в 06:27 от sanista Цитирай Link to comment
Препоръчани публикации
Присъедини се към разговора
Можеш да публикуваш сега, а да се регистрираш после. Ако имаш акаунт, Влез сега за да публикуваш със своя профил.
Забележка: Преди да се покаже, публикацията ще бъде прегледана от модератор.