Прехвърляне към съдържание


Снимка

Редактиране на данните на клиента в съхранена фактура

модул продажби фактура

  • Влезте, за да отговорите
3 отговора на тази тема

#1 petrasio

petrasio

    Потребител

  • Потребители
  • Пип
  • 3 Мнения:

Публикувано: 02.09.2013 - 14:37

Имаме проблем със сгрешени имена на фирми в издадени вече фактури, но не можем да редактираме имената на фирмите - само избрани полета с цени и количества. Има ли начин за промяна и повторен печат на старите фактури, защото сега ги вади в оригинален вариант - със сгрешено име? 
Също така има две продажни цени, ако искаме да въведем трета?



#2 Елизия Софтуер

Елизия Софтуер

    Елизия Софтуер

  • Администратор
  • ПипПипПипПип
  • 1239 Мнения:

Публикувано: 02.09.2013 - 14:56

Здравейте,

можете да редактирате данните на клиента във вече съхранения документ по следния начин:

 

  1. Предварително направете корекция на данните на клиента.
  2. Влезте в модул "Продажби" и натиснете бутона "Зареждане". От менюто изберете типа на документа, който желаете да заредите за корекция. 
  3. От списъка с издадените документи от този тип изберете този, който Ви е необходим и натиснете Enter за потвърждение. Документът ще бъде показан на екрана.
  4. Натиснете бутона за избор на клиент. Ще се покаже списъка с всички клиенти, но програмата автоматично ще избере този, който е бил зададен от Вас в този документ.
  5. Необходимо е единствено да натиснете Enter, за да се обнови информацията за клиента в документа (т.е. да бъдат заменени сгрешените от оператора данни с коригираните данни на клиента). Ако евентуално сте пропуснали да направите предварително корекцията на данните на клиента, както посочих в Стъпка №1, тогава можете да го направите и тук.
  6. Накрая запишете коригирания документ.

 

Моля, обърнете внимание, че промяната на данните на който и да е контрагент не води (и не следва да води!) до автоматична промяна на данните на същия в досега издадените към него документи. Причината за това е проста - ако възникне промяна на обстоятелствата около регистрацията на фирмата (примерно променено име, адрес, МОЛ и т.н.), програмата трябва да пази старата информация непокътната в документите, в които тя е била (предполагаемо) актуална.

 

Относно цените - освен двете основни цени, които споменавате, можете да имате и неограничен брой допълнителни специални цени за отделните артикули - по една за всеки отделен Ваш клиент. Освен това винаги можете да променяте цената и в момента на продажбата. И не на последно място, можете да използвате възможността за работа с отстъпки, което е препоръчителният вариант, ако желаете да облекчите работата си.

 

Поздрави



#3 petrasio

petrasio

    Потребител

  • Потребители
  • Пип
  • 3 Мнения:

Публикувано: 02.09.2013 - 15:59

Мерси много, дотук променихме името на клиента. Но остава невъзможно да се промени нашето име, защото и там има грешка в изписването - ЕООД ООД . В този модул не може да се избира поне за редакция на нашето име - само на клиента. Има ли възможно за такава подмяна от друго място. 
Между другото в настройките на програмата вече е сменено името, но в старите документи си стои старото, а целта е да се разпечатат стари фактури с новото име.



#4 Елизия Софтуер

Елизия Софтуер

    Елизия Софтуер

  • Администратор
  • ПипПипПипПип
  • 1239 Мнения:

Публикувано: 02.09.2013 - 16:07

Името на фирмата-издател и номерът на документа са единствените реквизити, които не подлежат на промяна във вече записан документ. Причината е същата, като посочената по-горе. И понеже е напълно възможно в един момент операторът да допусне грешка при въвеждането на данните на клиента, в програмата е предвидена възможност такива грешки да се отстраняват от потребителя бързо и лесно.

 

От друга страна, промяната на данните на фирмата-издател следва да става само при определени обстоятелства и то от оторизиран потребител, а не от всеки оператор, който има достъп до модула за продажби. Затова такава възможност е предоставена единствено чрез менюто "Номенклатури" - "Данни на фирмата". С други думи, можете да промените името на фирмата-издател (т.е. на Вашата фирма), но промяната ще Важи единствено за бъдещите документи, които издавате. Разбира се, можете да изтриете сгрешения документ и да го създадете отново с вече коригираните данни, но ако сгрешените документи са много, ще е необходима моята намеса. Моля, свържете се с мен по телефон за повече подробности.

 

Поздрави.





Други теми с етикет: модул продажби, фактура

0 потребители четат тази тема

0 потребител(и), 0 гост(и), 0 анонимен потребител(и)